Best programme label
Universal Networks International Germany: 13th Street – Crème de la Crime
The programme label for the fan weekend on 13th Street gives the viewers a choice between popular crime shows presented as haut cuisine. Lamb chops next to a gun, octopus served with handcuffs, quail eggs with knife, or fish with a side of syringe – fitting the culinary tone of the title ‘Crème de la Crime’, 13th Street uses these meals to present the crime shows NCIS LA, Law & Order, Numb3rs and NCIS. With this multifaceted label, our choice is simple!
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Bestes Programmlabel
Universal Networks International Germany: 13th Street – Crème de la Crime
Im Programmlabel zum Fanwochenende auf 13th Street werden bekannte Krimi-Serien als Haut-Cuisine-Gerichte zur Wahl gestellt. Ganz im Sinne der kulinarischen Anmutung des Titels ‚Crème de la Crime‘ hat 13th Street die Krimi-Speisen liebevoll und detailreich angerichtet. Der Zuschauer hat die Wahl zwischen Lammkarree & Pistole, Oktopus & Handschellen, Wachteleiern & Messer oder Fisch & Spritze – besser gesagt zwischen NCIS LA, Law & Order, Numb3rs und NCIS. Bei diesem vielgestaltigen Label fällt uns die Wahl leicht!
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Kreativ-Team: Elmar Krick, Creative Director Universal Networks International Germany; Gabi Madracevic, Creative Director Luxlotusliner Munich; Andrea Bednarz, Managing Director Luxlotusliner Munich; Tatjana Zivanovic-Wegele, Producer Luxlotusliner Munich; Iris Pfennig, Designer Luxlotusliner Munich; Jochen Staeblein, DOP; Matthias Dörfler, Editor; Sylvi Rößler, Colorist; Bernd Arold, Chef